Retourneren en Ruilen

cisalfaschoenen.nl hoopt dat je blij bent met je aankoop. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, dan kan retourneren en ruilen.

We hebben een aantal dingen van u nodig om het product terug te nemen en het geld terug te storten:

1. Originele en ongedragen staat
Sneakers die worden geretourneerd accepteren wij alleen als deze in originele en ongedragen staat worden teruggestuurd. De sneakers mogen geen sporen van gebruik vertonen.

2. Originele onbeschadigde schoenendoos
Sneakers dienen in de onbeschadigde originele schoenendoos retour te komen.

3. Aparte verzenddoos
De originele schoenendoos dient in een aparte verzenddoos te worden verstuurd. Om te voorkomen dat de originele schoenendoos beschadigd, kan onze kartonnen omdoos worden hergebruikt. Een beschadigde schoenendoos kunnen wij niet retour nemen.

4. Retourformulier meesturen
Stuur het ingevulde retourformulier mee terug.

5. Sneaker District factuur toevoegen
Stuur de originele factuur mee terug.

Als de retourzending niet voldoet aan een van de bovenstaande voorwaarden wordt deze niet geaccepteerd en ontvangt u hier bericht over.

Vraag bij het versturen van uw artikel via pakketpost om een verzendbewijs, zodat u kunt aantonen dat u het artikel daadwerkelijk heeft opgestuurd.

Terugstorting

Nadat wij het product hebben ontvangen, zullen wij zorgen dat het factuurbedrag (of het deel behorend tot het geretourneerde product) binnen 5 werkdagen wordt teruggestort op de rekening waarmee u het artikel heeft afgerekend.

Verzendkosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is vanuit ons of anders van tevoren besproken en bevestigd.

Ik wil het artikel graag ruilen voor een andere maat.

Bij de bestelling die je hebt ontvangen zit een retourformulier. Hierop kun je aangeven welke maat je graag wilt ontvangen. Eveneens staat op dit formulier duidelijk vermeld hoe het pakketje retour moet worden verzonden. Neem gerust vooraf even contact op zodat wij het vervangende artikel kunnen reserveren of alvast kunnen bijbestellen bij de leverancier. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening, het vervangend exemplaar zullen wij kosteloos toesturen.

Ruiling vindt alleen plaats als de voorraad strekkend is.
Mocht de gewenste maat niet op voorraad zijn dan wordt de zending als gewone retourzending verwerkt en afgehandeld.

Vul onderstaand formulier in om te ruilen. Wij ruilen de schoenen om nadat het pakket hier is uitgepakt en bekeken. U ontvangt een nieuwe bevestiging van verzending met bijbehorende tracking code.

Wilt u graag een ander model sneakers?
Een ander model kan helaas niet via dit formulier worden aangevraagd. Volg in dit geval de volgende stappen:

Stuur het product in uw bezit terug.
U ontvangt het bedrag retour van uw huidige bestelling, waarmee u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
Met uw nieuwe bestelling ontvangt u het nieuwe paar met een invoice/factuur die bij dat product hoort.

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.

We besteden veel zorg om de beste kwaliteit te garanderen, maar helaas kan het gebeuren dat er een artikel beschadigd is of verkeerd geleverd wordt. Mocht dit zo zijn, neem dan contact met ons op. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.

Het artikel is beschadigd, wat moet ik doen?

Mocht je een klacht hebben of wellicht een artikel met schade hebben ontvangen neem dan contact met ons op. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.

Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om deze retour te sturen. De producten moeten ongedragen zijn, zich in de staat bevinden waarin je ze hebt ontvangen en in de originele verpakking (inclusief het label) worden geretourneerd.

Mocht de procedure niet duidelijk zijn dan kun je contact opnemen met de cisalfaschoenen.nl waar je het product hebt gekocht. De contactgegevens van de shop vind je in de orderbevestigingsmail die je van ons ontvangt na het afronden van de bestelling. Kom je er niet uit dan staat onze klantenservice voor je klaar. Je kunt ons 7 dagen per week bereiken van 9.00 tot 21.00 uur.

De producten vallen onder jouw verantwoordelijkheid tot ze bij ons terug zijn, dus zorg ervoor dat ze goed zijn verpakt en onderweg niet kunnen beschadigen. Bij beschadiging kunnen wij kosten in rekening brengen. Bewaar het bonnetje van de retourzending ook altijd goed.

Mocht er iets niet in orde zijn neem dan direct contact met ons op via support@cisalfaschoenen.nl door snelle communicatie kunnen we samen problemen tijdig oplossen.